قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برندسازی برای تبریز ضرورت اولیه و اصلی برای تبدیل این شهر به مقصد گردشگری در بین شهرهای اسلامی می باشد.

   برند سازی ضرورت اولیه تبدیل تبریز به مقصد گردشگری اسلامی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهروز خاماچی در اولین کارگاه بین المللی برند، توسعه گردشگری و هتلداری اسلامی گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت های گردشگری بر ای جذب گردشگر هرچند امر ضروری و بدیهی است اما در کنار آن توجه به برند سازی مقوله ای مهم می باشد

خاماچی افزود: تبریز با تاریخ پر احتشام گذشته و با دارا بودن دهها و صدها اثر تاریخی قطعا می تواند مقصد مهمی برای گردشگران از کشورهای اسلامی و سایر کشورهای دنیا باشد.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تاریخ تبریز اظهار داشت: تبریز یادگاران متفاوتی از دوره های مختلف تاریخی داشته است و در این راستا باید به سمتی حرکت کنیم که این یادگاران تاریخی را به مردم تبریز، کشور و جهانیان بشناسانیم.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری در تبریز افزود: حمایت های شورا و شهرداری از احداث مجموعه های گردشگری و هتل در شهر همواره وجود داشته است و در این راستا توجه و احیای بافت های تاریخی تبریز، حفاظت از خانه های تاریخی شهر، حمایت از سرمایه گذارانی که در حوزه گردشگری و احداث مجموعه های گردشگری و هتل فعالیت می نمایند در سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.